بلاگ

10 نوع از بهترین و مشهورترین مدل های ساندویچ

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

ساندویچ یکی از غذاهای محبوب و همه پسند در دنيا است؛ چرا كه در داخل آن مي توانيد از هر نوع مواد غذايي مورد علاقه‌تان استقاده كنيد. ساندويچ داراي 2 نوع سرد و گرم است و در تمامي رستوران هاي فست فود دنيا قابل سرو است، در ادامه با رزالين همراه باشيد تا از انواع مدل هاي ساندويچ محبوب و مشهور در دنيا مطلع گرديد.

 

 

ساندویچ یکی از غذاهای محبوب و همه پسند در دنيا است؛ چرا كه در داخل آن مي توانيد از هر نوع مواد غذايي مورد علاقه‌تان استقاده كنيد. ساندويچ داراي 2 نوع سرد و گرم است و در تمامي رستوران هاي فست فود دنيا قابل سرو است، در ادامه با رزالين همراه باشيد تا از انواع مدل هاي ساندويچ محبوب و مشهور در دنيا مطلع گرديد.

 

همچنین بخوانید:

نحوه ی درست کردن انواع فینگر فود

 

 انواع مدل هاي ساندويچ در دنيا

در ادامه به دستور تهيه 10 نوع از ساندويچ هاي معروف در دنيا اشاره شده تا بتوانيد در خانه آماده و نوش جان كنيد:

 

Classic Cuban Midnight (Medianoche)

 

این ساندویچ یکی از مشهورترین ساندویچ های کوبا است که از ژامبون نازك شده،‌ گوشت، پنير سوييسي و خيارشور در يك نان ساندويچي شيرين پيچيده و گرم مي شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

8 ایده برای تزیین فینگرفود

 

همبرگر

همبرگر آمريكايي يكي از لذيذترين ساندويچ هاي دنيا است كه در هر كشوري متناسب با ذائقه مردم آنجا طبخ مي شود. مواد مورد نياز براي پخت يك همبرگر آمريكايي عبارتند از:

 

•    كاهو
•    گوجه
•    سس
•    ليمو
•    سير
•    فلفل قرمز
•    پنير سوييسي
•    نمك و فلفل
•    روغن زيتون
•    گوشت
•    نان همبرگر
•    پياز
•    برش هاي نازك بيكن
•    گوشت
گوشت را با فلفل و سير مخلوط كرده و به تعداد دلخواه تقسيم مي كنيم. سپس در موقع پخت هر قسمت، روي آنها نمك مي ريزيم و در روغن سرخ مي كنيم. در آخر پنير را روي آن مي ريزيم تا آب شود. در آخر روي نان همبرگر، سس، كاهو، گوجه، پياز خرد شده و برش هاي سرخ شده بيكن قرار مي دهيم و در آخر همبرگر سرخ شده به همراه پنير را روي آن قرار مي دهيم.

 

 

همچنین بخوانید:

 

چگونه فینگرفودهای ساده تهیه کنید؟

 

Gyros

 

Gyros یک ساندویچ مخصوص یونانی است که به طور سنتی با ترکیبی از گوشت، نان برشته، سس، پياز، كاهو و گوجه آماده مي شود. براي تهيه اين ساندويچ خوشمزه و سنتي ابتدا بايد سير و نمك و فلفل و ماست را مخلوط كنيد. پس از آن گوشت را با روغن زيتون بپزيد و در آخر در نان مخصوص سنتي، كاهو، گوجه، پياز و گوشت را قرار دهيد، روي آن سس مخصوص را بريزيد و نوش جان كنيد.

 

همچنین بخوانید:

 

انواع فینگرفودهای مخصوص جشن روز مادر

 

Chicken Pesto Paninis

 

اين ساندويچ خوشمزه ايتاليايي است. مواد مورد نياز براي تهيه اين ساندويچ خوشمزه عبارتند از: ريحان، مرغ پخته شده، فلفل قرمز، پياز خرد شده، فلفل دلمه اي و پنير پروولون. نان را گريل كنيد و روي آن مرغ، فلفل دلمه اي، پياز و پنير قرار دهيد و يك نان تست ديگر روي آن قرار دهيد. سپس ساندويچ را در كوره يا فر قرار دهيد و به مدت 3 تا 5 دقيقه قرار دهيد.

 

 

Ignacio's Super Peanut Butter and Jelly Sandwich

 

در اوايل دهه 1900 كره بادام زميني به عنوان يك خوراك لذيذ در نظر گرفته مي شد، اين ساندويچ لذيذ از نان تست، كره بادام زميني و مربا تهيه مي شود.

 

 

 

Montreal Smoked Meat Flat Wrap

 

اين ساندويچ خوشمزه و محبوب، در واقع يك غذاي مكزيكي است كه به صورت خاص در مونترال تهيه مي شود. مواد مورد نياز براي تهيه اين ساندويچ خوشمزه عبارتند از: نان ترتيلا، سس مايونز، خردل زرد، گوشت دودي اسلايس شده، پنير مكزيكي خرد شده و روغن مايع.

 

 

 ترتيلا را در ماكروويو قرار دهيد، سس مایونز و خردل را در یک کاسه کوچک هم بزنید. مخلوط سس مایونز را روي ترتيلا پخش كنيد، سپس گوشت هاي دودي اسلايس شده را با مخلوط پنير مكزيكي روي مواد در ترتيلا قرار دهيد. در آخر روغن را گرم كنيد و ترتيلا را حدود 2 دقيقه داخل آن قرار دهيد تا طلايي رنگ شود.

 

 

رزالین با کادری مجرب و هنرمند ارائه دهنده انواع فینگر فودها، سالادها، غذاهای بین المللی و ایرانی برای مهمانی ها و جشن ها، در خدمت شما عزیزان می باشد.

مرغوبیت محصولات، طعم بی نظیر، تنوع فراوان، قیمت مناسب، شیک بودن ظروف و بسیاری دلایل دیگر باعث می شود که با رزالین بتوانید با خیالی آسوده، لحظات خوش مزه تری را در کنار یکدیگر تجربه کنید.


آموزشهای دیگر