بلاگ

چرا میز شام جشن تولد یا مهمانی را به صورت سلف سرویس بچینیم؟

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

• فضای کمتری میگیرد

مهم ترین حسن پذیرایی به شکل سلف سرویس این است که این مدل پذیرایی فضای کمتری میگرید در نتیجه برای خانه ها و آپارتمان های کوچک که این روزها اغلب ما به آن دچار هستیم بسیار کاربردی است.

 

• مهمان غذا را با توجه به میل و اشتهایش انتخاب میکند

هر کسی غذا ، سالاد ، نوشیدنی و دسری که دوست دارد میل میکند . بدون هیچ اجبار و روردروایسی هر چیزی که میل دارد به مقدرای که میل دارد سرو میکند و میخورد.

 

 • میزان غذا کمتری اسراف میشود

هر کسی به مقدرای که میل به غذا و نوشیدنی و دسر دارد برای خود سرو میکند و این از اسراف و دست خوردگی همه غذاها جلوگیری میکند . البته به شرطی که شما هم اهل اسراف نباشید و بقیه غذا را بسته بندی کردی و بلافاصله به دست نیازمندان برسانید یا در یخچال نگه داری کرده و مرور میل کنید.

 

• به ظرف و ظروف کمتری احتیاج دارید و همچنین ظروف کم تری کثیف میشود

معمولا همه غذاها در دیس ها و اردو خوری و کاسه های بزرگ ریخته و تزیین میشوند و از کثیف شدن یک عالمه پلوخوری و خورشت خوری و پیش دستی و چند مدل کاسه جلوگیری میشود . بخصوص که در این مهمانی ها اغلب از ظروف یک بار مصرف استفاده میشود.


• شیک و مدرن و به روز است

این سبک پذیرایی شاید به اندازه قدیم با صفا نباشد اما به روز و مدرن و شیک است و به شما این امکان را میدهد که با کمترین فضا و کمترین امکانات یک پذیرایی شیک و مدرن و به روز از مهمان ها انجام دهید.

 

• امکان تنوع بسیار زیاد در منو غذاها وجود دارد

علاوه بر این که این نوع پذیریی دست شما را در درست کردن انواع سوپ و سالاد و غذا و پیش غذا و دسر باز میگذارد شما میتوانید از هر گونه غذایی که شاید در مهمانی های رسمی کمتر به سمت آن میروید استفاده کنید مثلا به چای چلو خورشت از سالاد الویه ، سالاد ماکارونی و سوپ استفاده کنید همینطور میتوانید با انواع غذاهای محلی شهر یا استان خود به این سبک از مهمان ها پذیرایی کنید.

 


                                    

 

فینگرفود رزالین با ارائه انواع فینگرفودهای مدرن و خاص با محتویات عالی و با کیفیت در خدمت شما عزیزان می باشد.جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر به منوی محصولات رزالین مراجعه فرمایید.

 

مرغوبیت محصولات، طعم بی نظیر، تنوع فراوان، قیمت مناسب، شیک بودن ظروف و بسیاری دلایل دیگر باعث می شود که با رزالین بتوانید با خیالی آسوده، لحظات خوش مزه تری را در کنار یکدیگر تجربه کنید.


آموزشهای دیگر