بلاگ

طرز تهیه مرغ پارمزان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که زمان کافی برای آشپزی نداشته اید و میخواهید به سرعت غذایی خوشمزه و راحت درست کنید. در این مقاله قصد داریم طرز تهیه یک غذای بسیار لذیذ و فوق العاده راحت را به شما آموزش دهیم. این توپ‌های سوسیسی خوشمزه با پنیر چدار وقت کمی می‌برند. توپ های سوسیسی نوعی فینگرفود به حساب می آیند و بدلیل هر توپ سایز کوچکی دارد، بهتر است این توپ ها را به تعداد زیاد درست کنید. همپنین میتوانید آنها را درون فریزر نیز نگهداری کنید و برای وعده‌های بعدی به سراغشان بروید. تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.


مواد مورد نیاز مرغ پارمزان :


• پنیر موتزارلا بریده بریده = به مقدار کافی
• مرغ پخته تکه تکه شده = 1 قاشق چایخوری
• سس مخصوص کباب = نصف قاشق سوپخوری
• پنیر پارمزان = 1 قاشق غذاخوری
• خمیر ورقه ای مخصوص نان
• کره = 1 قاشق سوپ خوری
• پودر سیر = 1/4 قاشق چایخوری

 

فینگرفود رزالین در اصفهان، با ارائه جدیدترین فینگرفودهای متنوع و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، درخدمت شما عزیزان می باشد.


مراحل تهیه مرغ پارمزان :


1. کوره گرم به دمای 375 درجه فارنهایت. اسپری کوکی بزرگ با اسپری پخت و پز. در کاسه متوسط، پنیر مزارارلا، مرغ، 1/2 فنجان سس پاستا و 1/4 فنجان پنیر پارمسان را مخلوط کنید. خوب مخلوط کنید.


2. اگر از ورق خمیر استفاده کنید، خمیر را جدا کنید و روی جعبه کوکی قرار دهید تا مستطیل 13x7 اینچ را تشکیل دهد. اگر با استفاده از رول هلال، خمير را خرد کرده و روي ورق کوکی قرار دهيد، فشردن دکمه برای شکل دادن به مستطیل 13x7 اینچ و فشردن سوراخ های محکم روی آن.


3. مخلوط مرغ را در نوار 3/1 / 2 اینچ به طور کامل به انتهای مرکز خمیر خالی بکشید. برش هر یک از این مستطیل را به سمت لبه پر کردن برش ها را از 1 اینچ جدا کنید. به طور متناوب از طرف به طرف، برش نوار خمیر را در یک زاویه در نیمه راه در سراسر پر کردن، به پایان می رسد کمی همپوشانی.

 


4. در کاسه کوچک میکروویو، کره مایکروویو در بالای 20 تا 30 ثانیه یا تا زمانی که ذوب شده است کشف شده است. مخلوط کردن پودر ادویه جات و سیر؛ مخلوط برس در بالای خمیر هلال بافته. با 1 قاشق غذاخوری پنیر پارمسان بپزید.

 


5. پخت 20 تا 25 دقیقه یا تا قهوه ای طلایی عمیق. بگذارید 5 دقیقه قبل از خدمت بمانید. در کاسه ای کوچک و قابل انعطاف، یک فنجان سس پاستای باقیمانده را با دمای بالا 30 تا 60 ثانیه یا تا زمانی که گرم می شود گرم کنید. خدمت با پرچم هلال.

 

فینگرفود رزالین در اصفهان، با ارائه جدیدترین فینگرفودهای متنوع و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، درخدمت شما عزیزان می باشد.

مرغوبیت محصولات، طعم بی نظیر، تنوع فراوان، قیمت مناسب، شیک بودن ظروف و بسیاری دلایل دیگر باعث می شود که با رزالین بتوانید با خیالی آسوده، لحظات خوش مزه تری را در کنار یکدیگر تجربه کنید.


آموزشهای دیگر